22 Temmuz 2009 Çarşamba

KURTLAR VADİSİ PUSU ARTIK STAR TV DE


Necati Şaşmaz Star Ana Haber'e konuştu

Şaşmaz, Türkiye'nin heyecanla izlediği röportajda, merak edilen pek çok konuya açıklık getirdi.

Ekranların rekortmen dizisi Kurtlar Vadisi Pusu'nun yeni bölümlerinin Star TV'de yayınlanacağının açıklanmasının ardından, dizinin başrol oyuncusu, ‘Polat Alemdar’ karakterini canlandıran Necati Şaşmaz ilk kez Star Ana Haber'e konuştu. “Yeni dönemde Star TV’de aynı günde aynı saatte Kurtlar Vadisi’ne devam edeceğiz” diyen Necati Şaşmaz, yeni maceralardan gündeme, sürprizlerden sinema filmine pek çok konuda merak edilenlere açıklık getirdi. İşte Türkiye’nin heyecanla izlediği o röportaj:

Muhakkak Polat kurtulacak, sonuçta dizinin devamı için…
Bilemem (gülüşmeler). İnşallah yeni sezonun başında yine Star TV belki de haberlerinde, buradan Uğur Bey’e selamlarımı iletiyorum, çıkıp orada da tekrar ederiz, şimdi de söylüyorum, Star TV’deyiz.
Sevilen dizinin yeni yayın dönemindeki maceraları?
Muhakkak Polat kurtulacak. Sonuçta dizinin devamı için. Star TV’ye bir sürprizim var. (gülüşmeler).

Vadi fanatiklerini hangi sürprizler bekliyor?
Ben büyük ihtimalle hayattayım. Ve aksiyon olarak da devam edecek dizimiz. Bütün aksiyonların içerisinde olacağım. Çok sıkı bir çalışma içerisinde senarist arkadaşlarımız.

İzleyici yine Kurtlar Vadisi’nde Türkiye’nin sıcak gündeminden kesitler bulacak mı?
Aslında Türkiye’nin gündemini belki de yansıtıyorlar ama bu sadece senarist arkadaşlarımızın bildikleri değil, sizin, benim, sokaktaki herkesin aslında bildiği, belki de bakıp geçtiği ama göremediği diyelim, böyle daha net olur sanırım…

Ya dizi senaristlerinin Trabzonspor ve Beşiktaşlılar’la ilgili sürprizleri?
Neco Bey’in Beşiktaşlı olması münasebetiyle belki de oraya ‘demedi deme Beşiktaş bu yıl şampiyon’ gibi şeyler eklediler. Güzel diyaloglar. O karakterleri de aslında bozmayan, karakterlerde etkili olan şeyler.

Ömrünün yarısını siyah yarısını beyaz geçiren büyük Beşiktaşlı Michael Jackson gibi!
Evet evet (gülüşmeler) çok espiritüel, yani Çarşı Grubu gerçekten süper espriler buluyor... Memati’yi oynayan arkadaşımız Gürkan bir keresinde stada girdiğinde Mehter Marşı gibi Kurtlar Vadisi marşı çalmışlar. Seviyorlar, sağ olsunlar.

Takım tutuyor musunuz?
Takım tutmuyorum yıllardır. Amerika’ya gittiğimden bu yana bir kopukluk yaşadım futbol anlamında. Amerika’ya gitmeden önce, ‘Metin-Feyyaz-Ali’ üçlüsünün olduğu, Ertuğrulların, Receplerin olduğu takımın, fanatik demeyelim de çok severdim, çok hastasıydım. Üç sene üst üste şampiyon olmuşlardı. Gordon Milne vardı, dördüncü yıl şampiyon olma ihtimalleri vardı. Onu olamadıkları anda koptum ben. ‘Bir daha hiçbir takımı tutmayacağım’ dedim kendime, öyle küçük bir söz verdim.

Herhangi bir sinema çalışmanız olacak mı?
Bilmem! Uygur Türklerini mi yapsak acaba? Son günlerde büyük, aslında son yüzyılın büyük soykırımının yaşandığı Uygur Türkleri’nin hezimeti ya da ezilmesini, soykırımların devamını görmekteyiz. Bu sadece espiri tabii. Öylesine söyledim, sadece bu konuya değinmek için, bu röportajın arasına böyle bir şeyi de sıkıştırmış olalım istedim. Eğer öyle bir durum olursa yani anlatılması gereken, bizim de imkanımız, bütçe anlamında olsun, hikaye anlamında olsun, ekip anlamında olsun uygun olursa neden olmasın. Eğer hikaye varsa…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumunuz için teşekkürler

Untitled Document